2013. ápr. 25.

Barsch Alarm / Sügérezés



Nálunk még mindig horgászhatatlanok a folyók és holtágai. Ismerősünk /G.Peti/ felajánlásával elmentünk egy nagyon szép tiszta vízzel rendelkező tóra.

Korán indultunk Bálinttal. A távolság igen nagy így nem a hajnali órákban kezdtünk neki a pecának. Megérkezve a tóhoz egy bánya tavat kell elképzelni zöldes-kék vízzel. Az átláthatóság igen nagy annak ellenére,hogy Peti elmondása szerint most zavaros.

Először a stégeket vettük vallatásra. Én a Lunker City csalikat vettem elő és azzal sikerült egy kapást kicsikarnom egy feldarabolt Muscle Worms csalival. Mivel erre több érdeklődés nem volt így váltottam kishal formájú csalira. /Legközelebb többet fogom erőltetni/. Második dobás után meg is lett az első sügér.

Sajnos a hely nem adott többet. Sok stég és csónak volt a parthoz kikötve így azokat a helyeket vallattuk,nem is eredménytelenül. Fantasztikus volt látni mikor a sügér megsorozza a csalit.
Több helyet is megnéztünk. Én az egyik stégnél két csukára lettem figyelmes a vízfelszín közelében sütkéreztek. Gondoltam rádobok. Túldobtam rajtuk és mielőtt oda ért volna a csali elkezdtem bukdácsoltatni a csalit. Nem is kellett több az egyik rá is mozdult. Mindezt szépen lehetett látni a tiszta vízben. /nem vagyok hozzászokva az ilyen tiszta vízhez/ A szája szélébe akadt a kis horog. A Ripple nagyon szépen felőrölte a kirohanásait. Sajnos kivétel előtt lelépet így fotó nem készült róla.

Visszatértem a sügérezésre. 2-3g-os fejjel szerelt jigek voltak a nyerők.












 Nagyon jó volt látni milyen nagy állományban vannak itt a sügérek.

Petinek nagyon jó érzéke van sorban megtalálta a tüskés hátúakat. Mai nap legnagyobbja 30cm.





Bálint is sorban fogdosta a sügéreket. Viszont a szél beálltával valahogy megszakadt az a lendület ami volt. Elvétve tudtunk már csak fogni.

Végeredmény: fejenként fogtunk 30db sügért amiből a legnagyobb 30cm-es volt.

Üdv.
Csaba


0 megjegyzés: