2013. dec. 9.

V.7



Már lassan megszokottá válik a napi peca. Hogy unom-e áááá hogy unnám meg.

Olyan 9 óra tájt értem ki a vízre és látva nincs senki csak egy parti és egy csónakos pecás nagy reményekkel indultam neki. Ezt követő fél órában a csónakosok száma 6-ra emelkedett. Sajnos a szél is egyre erősödött.

A halak nem igen mutatták magukat. Senkinek nem ment a halfogás. Elmentem megnézni egy másik szakaszt,de nulla eredménnyel. Ezután visszamentem a többi csónakosok közé. Távollétem ideje alatt pár kis süllő és egy nagyobb /51cm-es/ akadt horogra.

A szél ekkor már rendesen célba vette ezt a szakaszt és megnehezítette a pontos pecát. Megkerestem az egyik gödröt a mederben és megpróbáltam a lehető legpontosabban meghorgászni.Ismerős sorban szedte ki a kis süllőket,de most kitartottam a nagy csali mellett és a következő emelésemre egy erős rávágást éreztem. Kis küzdelem után sikerült beemelnem a kajakba egy 60cm-es harcsát. A gumit mostanában patkolom és milyen jól tettem mert a hátsó 3-as horog akadt meg. Nem gondoltam,hogy idén sikerül még harcsát fognom.






A szél kezdett egyre erősebben fújni majd mikor lassan haladva a kikötő felé még egy ígéretes helyet megnéztem és egy koppintást éreztem,de otthagyta a csalit.Majd mikor leeresztettem a talajra ránehezedett. Na ez hal... ellenállásából ítélve nem nagy. Beemelés után gyors mérés 40cm-es. Húúú a képen elég picinek tűnik...



Nem is értem miért nem 40cm az alsó limit.

Cs.

0 megjegyzés: